18 år...

Jag har iallafall en ursäkt för att inte ha bloggat på ett tag, jag fyllde 18 i helgen och har haft fullt upp med att planera.
I fredags hade Ulrica Fisken och även idag. Lördag och söndag har jag vart ute i skogen och skogsmullat. Det är galet halt just nu så det är riktigt svårt att rida. Jag måste ta mig tid att rida till ridhuset!!

Får se hur mycket jag hinner/ kan rida imorgon.

Förresten, jag ska byta strö på onsdag i Fiskens box efter att ha haft halm sedan jag hade Fritte.
Jag ska ha torv eftersom jag inte står ut med hur skitig han har blivit sen vi bytte box. Vi slänger ut nästan halva boxen varenda gång.


Min fråga är vad tycker du bäst om?




Vilket strö tycker du bäst om?



Free poll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0